7 Ağustos 2012 Salı

Uzun bir ara sonrası...

Eveeeet 1 aydır ortalarda yokuz; Kıvılcım da benle aynı durumda, üniversite sınavı bitti, puanlar açıklandı, tercih telaşıyla boğuşuyorduk. Zaten puanlar ramazanın ilk günü açıklandı, oruç oruç üniversiteler gezildi, dersanelerle görüşüldü... Bir de bloga zaman ayıramadık :( Ama artık sınav telaşı bittiğine göre blogumuza dönebiliriiiiz :)
Bu dönemde neler yaptım?
-Yazlığa gittim, yazlıktan döndüm.
-Akrilik kaplamaları çıkardım. (2 ay boyunca sapasağlam kalmalarını hiç beklemiyodum ama artık çok uzamışlardı ve bence çirkin duruyolardı ve çok sıkılmıştım artık ben de hepsini kestim törpüledim temizledim)
-Akrilikleri çıkarınca incecik bebek tırnaklarım 2 ayın ardından gün yüzüne çıktı. Zaten yumuşak olan tırnaklarım azıcık uzamış ama hala yumoşlardı :/ Ben de kalınlaşsınlar diye bol bol oje sürdüm.
-2 tırnağım dayanamayıp kırıldı :/ Onların uzamasını bekledim. Beni şaşırtıp 1 haftada şipşak uzadılar :D
-Çok garip ama şu an tırnaklarım sanki hiç yenmemiş, hiç oynanmamış, hep uzunlarmış gibi sağlıklı ve uzunlar. Geçen koca 1 hafta boyunca hiç oje sürmedim birazcık hava alsınlar diye ve ne bir kırılma ne bir soyulma... Gözlerim yaşardı valla :D
Şimdi de reeeenkli reeeenkli ojelerimi sürüyorum. Fotoğraf makinem bozuldu, telefonumun da flashında sorun var. Bunları halledince yeni postlara merhaba diyicez umarım :)



+Bengisu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder