31 Mayıs 2012 Perşembe

Essence Artık Türkiye'de :)

Uzuuuun zamandır bunu bekliyordum. Essence marka ojelere bayılıyorum. Annem Almanya'ya gittikçe 1-2 tane alırdı. Zaten bildiğim kadarıyla Alman markası.
Neyseee... Gelelim sadede. Essence markanın her çeşit kozmetik ürünü artık Gratis'lerde. En kısa zamanda gidip her bir şeyi toplayıp post yazıcam.
Bende 6 tane Essence oje vardı. Baskı için stamper ve disklerin de bu marka. Gayet memnunum.
Bir kaç Essence ürününe göz atalım. İyi alışverişler :)

2 yorum:

  1. hepsi de şahane geldimi türkiyeye acaba bütün bu ürünler.. bu akşam kendimi direk gratise atıyorum ben de..

    YanıtlaSil
  2. valla hiç bilmiyorum. Ben de atıcam kendimi ilk bulduğum Gratis'e ama bende zaten 6 tane bu marka oje var daha onlara sıra gelemedi napıcam bilmiyorum yani :D

    YanıtlaSil