4 Nisan 2012 Çarşamba

Bir merhaba da benden o zaman

Merhaba ben Kıvılcım.Bu oje merakımın tam olarak nerden geldiğini hatırlamasam da küçüklüğüme bağlıyorum.Ben küçükken çok kokoştum hem annem bunu hep söyler hem de ben azıcıkta olsa hatırlarıum.Annemin odasına girer,ordan beğendiğim benim abiye gördüğüm kıyafeti giyer,tokayla kendime oldururdum.Sonra geçerdim annemin makyaj malzemelerinin başına süslenirdim de süslenirdim.Bunu çok sık yapardım annem artık makyaj malzemelerini saklar olmuştu.Kendime küçük makyaj seti aldırdığımı hatırlıyorum fakat kullamaya kıyamaz bitecek diye korkardım.

İlk ojemi babaannemle pazardan almıştık.Fakat nasıl aldırdım,niye aldırdım,nerden aklıma geldi bilmem.Mavi simli bir ojeydi.İlerleyen çocukluğumda anne tarafından bir akrabamı tanıdım o da benim gibi süslüydü şimdilerde az saydığım ama o zamanlar çok gördüğüm sayıda ojeleri vardı.

İşte her şey o zaman başladı denebilir.O kadar güzel renkler vardı ki tırnaklarıma hepsinden birer tane sürmüştüm.Anneme arada oje aldırıyordum.Fakat daha sonra kendim oje almaya başladım.8-9 ay önceyse bir arkadaşım sayesinde ojelerde desenle tanıştım.Şimdiyse ojeler yetmiyor deli gibi oje alıyorum.Bütün paramı ojelere yatırıyorum.Boş zamanlarımda değişik desenler yapmaya başladım ve etrafımdaki insanlar fark etmeye başladı.İnsanlar nasıl yaptığımı sordular anlattım hepsinin cevabı aynıydı:"Amaan onla uğraşılmaz."Ama bana oje sürmek resim yapmak gibi zevk veriyor.Artık herkes beni "oje manyağı" olarak tanıyor.Beni böyle tanıyan Bengi geldi ve bizde bir blog oluşturmalıyız dedi.Bende bunu bekliyormuş gibi hemen atladım olur diye. Ve bence oje sürmek bir sanat.Umarım bu sanatı en iyi şekilde yansıtabiliriz.

-Kıvılcım

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 yorum:

  1. Kırmızı üzerine kırmızı hiç okunmuyor, yeşil de çok göz yoruyor, umarım yanlış anlamazsınız :) Blogun ismi süpermiş ama, hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  2. tamam hemen değiştiriyoruz :)teşekkürler :)

    bengi

    YanıtlaSil