24 Mayıs 2012 Perşembe

NOTD:Süngerleme Tekniği

Daha şimdi yazdığım yazı silindiği için o kadaaaar çok üşeniyorumki aynı yazıyı bi daha yazmaya... Neyse hadi bakalım.
Süngerlemeyi ilk defa yapıyorum. Zor olduğunu ve yapamicağımı düşünüyodum ama 2 dakikalık çok basit bi işmiş.
Temiz bir bulaşık süngerinden dikdörtgen bir parça çıkardım, ucuna biraz oje damlattım ve tırnaklarıma tampon yaptım.
Kullandığım ojeler: Zaten tırnağımda olan Pastel Limited Collection 307 ve Pastel 74, üzerine de her zamanki gibi Kalyon Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı kullandım
İşte karşımızda. Tadaaaaaam....



Bu arada Makyaj Günlüğü (http://makyajgunlugu.blogspot.com/2012/05/makyaj-gunlugu-3-yasnda-yarsma.html) 3. yaşını bir yarışmayla kutluyor. Yarışmanın kazananına Golden Lady'nin hazırladığı harika bir paket hediye edilicek. Herkes şansını denesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder