22 Mayıs 2012 Salı

Yeni Alışverişler

Biliyorsunuz ki Pastel yepyeni ojeler çıkardı ve bunların hepsi kokulu (dünkü yazımda bahsetmiştim). Seri 6 oje ve bir top coattan oluşuyor. Ojelerin tanesi 2.25 TL. Ben de bugün tesadüfen buldum onları, bugün çıkıcaklarından haberim bile yoktu oysaki. Mağazadaki satıcı dahil herkes nasıl yaa siz nerden biliyodunuzki daha yarım saat önce geldi bunlar dediler. Ee dedim internet süper bişey :)
Gelelim ojelere...
Krem rengi olan hindistan cevizli. Mat bir rengi var, yani renk olarak pek özellikli değil.
Sarı olan ananaslı. Bunu gerçekten çok merak ediyorum. Bu da mat bir oje.
Turuncu olan da mat ve portakallı.
Pembe olan, aslında bence tam pembe diil, greyfurt kokulu.
Mint rengi olan adı üstünde mint kokulu, yani naneli. Ve bu mat değil, içinde çok hafif sarı, yeşil pırıltılar var.
Kahverengi olan da çikolatalı kahveli. Ellerimi yiyebilirim heralde bunu sürünce. Bunun da içinde hafif gümüş rengi ışıltılar var.
Veeee en güzelini en sona sakladım. Serinin tek top coat ojesi olan bu oje krem rengi ve içinde yeşil altın simler var. Bu oje tarçınlı. Tarçın pek sevmem ama bu güzel olabilir.

4 yorum:

  1. nerden, ne kadara aldın acaba ? bir de normal pastellere göre küçükler mi? ayrıca hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Kadikoyde bi magazadan heyecandan adina bile bakmadim :D Boyu baya bi kucuk. Hatta elime ilk gecen pastelle bi foto cekip koydum senin icin :) tanesi 2.25 tl. Bence bu boya pahali. Kokulu olmasa almazdim cunku simli top coat haricinde degisik renkler yok :)

    YanıtlaSil
  3. ya kadıköye hemen gitmem lazım bu hafta sonu nerde bu mağaza ?? çok merak ettim şimdi bu ojeleri.. hele de o bahdettiğin topcoatu.. merak ettiğim acaba sürünce de kokmaya devam edecekmi oje?

    YanıtlaSil
  4. Gratislere watsonslara da gelmistir bence kadikoye kadar zahmet etme yani :) zaten sisede hic kokmuyo daha hic birini denemedim ama alir almaz hemen bi peceteye surdum hepsini gayet guzel kokuyolardi ozellikle hindistan cevizlisi ve portakallisi :)

    YanıtlaSil