8 Nisan 2012 Pazar

NOTD:Flormar Neon Colors N002

Bu renk benim en sevdiğim renklerden biri. Normalde mavi soğuk gelir ama bu ojenin rengi gayet sevimli. Hatta mavi sevmememe rağmen en çok mavi ojem var :)
Bu ojenin rengi de yapısı da çok güzel. Jelimsi bir yapıda ve sürülüşü çok güzel. VNL durumu 2 katla bitiyor ama benim 3 kat takıntım olduğu için 3 kat sürdüm.
Biz ailecek at bineriz. Bugün de kardeşimin müsabakası vardı. Hazır hava güzeldi e bi de bulmuşum açık havayı bari fotoğraf çekiyim dedim. Yoncalarım da çok şirin 

~Bengi

4 yorum:

  1. bu neon serisi yüzyıllardır var gibi :) ben birkaç rengini almıştım zaten ama en son bunu da aldım, güzel gözüküyor, bir an önce süreyim bari :D

    bu arada ben de seni bloguma beklerim:
    edankb.blogspot.com
    son zamanlarda çok oje postu yapsam da, gerçek anlamda oje delisiyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Aslında neon serisinden olmasına rağmen neon mavi diil. Hatta bence flormarın neon serisi neon olarak pek başarılı diil. Renklere lafım yok ama :)

    Tamam ben de takip edicem :)

    YanıtlaSil
  3. ojeler harika duruyo kızlar :) ojelere bayılırım ben hele ojelerden çilek, hello kitty yapılan tırnaklara daha bi bayılırıımmm
    bloguma da beklerimm yorumlarınızı bekleriimm
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sen de sık sık uğra blogumuza :)

    YanıtlaSil