4 Nisan 2012 Çarşamba

Merhaba

Selam,
Benim adım Bengi ve ben bir oje bağımlısıyım.

Kendimi  bildim bileli oje meraklısıyım diyemem çünkü dişlerim çıktığından beri deli gibi tırnak yiyen biriyim.
Neyseki 1,5 sene önce bıraktım bu huyumu. Baktım artık koca kız oldum bu iş böyle gitmez dedim, bıraktım. Hal böyle olunca senelerce elimi süremediğim ojelere deli oldum, şekerci dükkanındaki çocuklar gibi ağzım sulandı. Son 9-10 aydır da tüm paramı ojelere harcadım, cinsiyet ayrımı yapmaksızın herkese anlattım. Baktım baya çok ojem oldu bir de benim gibi oje delisi bir arkadaşım var, milletin başını ağrıtacağıma blog yazayım dedim.

Şimdilik tabiki de sadece hafta sonları ojelenebiliyorum okul sağolsun ama 1 ay sonra okuldan kurtuluyoruz. Sonrasında planım her gün manikürümün fotoğrafını çekip buradan paylaşmak. Aynı zamanda tırnak bakımı ve oje trendleri hakkında yazmayı ve karşılaştırma yapmayı düşünüyoruz. Belki ileride hayran kalarak takip ettiğimi diğer oje blogları gibi oluruz :)

Sevgiler,
Bengi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder