18 Mayıs 2012 Cuma

French yapmanın püf noktaları :)


Tatsız bir durum yaşadım.Büyük adalara eğlenmeye gidip bisikletten düşüp çenemi kırdım ve bilmem kaç gündür yatıyorum.Siz siz olun annenizin sözünden çıkmayın.Annemi dinleyip de gitmeseydim eğer şuan şu durumda olmayabilirimdim.Fakat olacağı varmış oldu.Uzun süredir tırnaklarıma bakıp bakıp şikayet ediyordum.Dün french yapmak istedim.Ve french yaparken püf noktalarını da sizle paylaşmak istiyorum :)


Öncellikle malzemelerimiz;
Beyaz nail art bir oje benimkisinin markası golden rose
Rakı beyazı oje flormar 319
Ve tabiki cilaaa
Öncelikle işe beyaz ince uçlu ojemizle başlıyoruz;

Önce sağ elime teker teker uyguluyorum fakat uygulamam şöyle oluyor.Oje sabit parmağımı döndürüyorum.Ojeyi hareket ettirmiyorum.Bu ise bana sol elimde güzel bir avantaj sağlıyor.

Daha sonra sıra rakı beyazı ojemizi sürmekte onu ise iki kat sürüyorum.Önce bütün parmaklara tek kat kuruyunca yeniden.
Flormar 319 Rakı Beyazı




Daha sonra ise hepsine cila sürerek tamamlıyoruz.Cila sürmeyi unutmayın çünkü ciladan önce ve sonra bence çok fark ediyor.

Bir püf nokta daha ince uçlu beyaz ojeyi sürerken parmaklarınızı aşağıdaki fotoğraflardaki gibi yapmanız size kolaylık sağlayacaktır






Tırnaklarımın son halleriyse;

Ben çok beğendim ve bu frenchler kendime gelmemi sağladı kendimi daha iyi hissediyorum şuan :)

Yazan:Kıvılcım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder